Figyelmeztetés

A tengerpartra költöztem, így innentől állandó vakáción vagyok.
Nyaralás az egész élet.

Tuesday 17 September 2013

Helyzet

A költözés vicces volt, mert mindenemet, a robogóval együtt betömtem egy Iveco Dairy kisteherautóba, és levezettem 700 km-t, majd 100-at Barcelonába, ahol leadtam a kocsit. Visszarepültem Madridba, majd másnap beültem a kocsimba, és megint 700 km. Persze, mindezek elött volt még egy 700 km az interjúra, és persze 700 haza. Madrid - Barcelona a kisujjamban van! (o:
Amúgy itt minden nyugis (nyilván a munka majd beindul). Nyáron minden tele van túristával, de ösztöl minden elég kihalt. Mondjuk ez a Sant Feliu de Guixols, ahol az iroda is van, ez viszonylag élő kisváros szezonon kívül is. Az iroda is itt van, és bár nem a városközpontban, azért elég tűrhető.

Kilátás az irodából

Lakást még nem találtam; egyelöre a céges lakásban lakok, ami Platja d'Aro jaht kikötöjében van (gondolhatjátok, milyen szar hely). (o:

Ez a céges lakás teraszáról készült

Lakás ügyben amúgy is szenvedek, mert nem tudom, hogy nyugis, szép környéken akarok lakni, vagy kicsit zsúfoltabb, szükebb környéken, de a városközpontban.
Egyelöre a nyugis környék vezet, így azt hiszem az lesz a nyerö.
Igazából van már egy kiszemelt. Nyugis kőrnyék, 12 lakás, nagy kert, két medence, garázs, 3 szoba, 2 fürdő, grillező a teraszon...

A kiszemelt lakás, és a ház, amiben van
A lakás elhelyezkedése a gettón belül


A szomszéd utca (lezárt terület, ahova csak az ott lakók mehetnek be)


A terv az, hogy október 1-töl költözök be, aztán berendezkedek.
Társaság ügyen is van remény. A kollegák nagy része fiatal, így van kivel elmenni tapas-ozni, vagy akármi. A lányok sajna itt is csúnyák, de nagyságrendekkel szebbek, mint a madridiak. Legalábbis a cickók jobbnak tünnek itt. (o;

1 comment: